czwartek, 13 sierpnia 2015

Rozdział 3

Znalezione obrazy dla zapytania ben descendants
Uwaga jest scena erotyczna i przekleństwa . Uprzedzam!


-Pójdziemy na kawę a jutro oprowadzę cię po szkole?- spytała mnie tym  swoim piskliwym głosem.
-Oczywiście skarbie- powiedziałem i objąłem ją i ruszyliśmy do Starbucksa
-Zamówić ci coś kochanie?
-Tak złotko po proszę latte- powiedziałem do Audrey. Tak ona zamawia kawę nie chociaż do ja jestem chłopakiem, ale ja nie długo będę królem a ona moją podaną i kolejną na jedną noc pójdzie jak z płatka chociaż będę mieć co robić przez tą noc a później się zobaczy.Audrey podała mi kawę i usiadła mi od razu na kolanach nie byłem tym za bardzo zachwycony, ale najwidoczniej sama mi wiedzie do łóżka
-Audrey może skończymy te podchody i skoczymy do ciebie?-spytałem obojętnie.
-Myślałam że już nie spytasz.-odpowiedziała tym swoim piskliwym głosikiem który doprowadzał mnie do szału. Wyszliśmy z kawiarni i ruszyliśmy szybkim krokiem do niej.
Doszliśmy do jej mieszkania w 10 minut.
Gdy tylko otworzyła drzwi od razu przygwoździłem ją do ściany i przywarłem ją do ściany. Całowałem ją zachłannie i  natarczywie nie było  tam grama delikatności, podniosłem ją a ona objęła mnie swoimi nogami w pasie. Cały czas ją całują zaniosłem ją do jej pokoju . Otworzyłem drzwi kopniakiem i od razu rzuciłem ją na łóżko zdjąłem z niej wszystkie ubrania a z siebie tylko spodnie i bokserki nie czekając dużej i nie robiąc gry wstępnej założyłem kondoma na swojego członka i od razu w nią wszedłem. Pieprzyłem ją ostro i zachlanie, tak jak lubiłem  najbardziej, ale ona nie była najlepsza.
Natura ją pięknie stworzyła ale w seksie to ona nie była najlepsza, niestety muszę to przecierpieć. .
-Ben-wyjęczała do chodząc pierwsza.
-Mal -wychrypiałem dostając spełnienie jako drugi.
Co ja kurwa powiedziałem?
Dlaczego akurat ona?
Co się ze mną dzieje?
Tak wiele pytań a tak mało odpowiedzi.
Wyszedłem z niej wyrzuciłem zużytą prezerwatywę do kosza, zacząłem się ubierać.
-Co ty robisz?
-Nie, nie zostaje nawet nie myśl sobie. Na razie.
Wyszedłem z jej mieszkanie i udałem się do siebie. Wszedłem do tego ,,niby" mojego mieszkania, ale przecież to był jakiś barłóg, klitka jak ja mam się tu pomieścić z dwoma pokojami. Zwariuje tu się nie da żyć jutro dzwonie do rodzicowi s pytam się gdzie naprawdę jest moje mieszkanie bo w czymś takim ja nie będę mieszkać o nie niech zapomną.
Na dodatek Mal jest cały czas w mojej głowie i nie wiem co mama z tym zrobić. Kiedyś się zabije.
Dobra trzeba ją sprawdzić , odpaliłem komputer i wpisałem jej imię i nazwisko, gdy wyszło mi wszystko na jej temat zdziwiłem się ,co tam było na pisane.



Hej witam was najpierw chce wam podziękować za komentarze i mam nadzieje że będziecie wracać. To tak macie rozdział 3.
Jak myślicie co zobaczył Ben w komputerze o naszej Mal ?
Do czego mu to potrzebne?
Tego do wiecie się w moich rozdziałach
Do zobaczenia
6 komentarzy=next

5 komentarzy:

  1. To ja zajmuje. Wrócę jak przeczytam!
    Pozdro fistaszku!
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  2. To nic, że jest 23.30 jak to pisze. Naprawdę nie szkodzi, że jutro nie wstanę wcześniej niż o 10. Dla cb bebe wszystko! Super masz ten blog. W chodziłam dziś do południa i patrzyłam czy noc nowego tu nie ma. Czekałam wiernie jak pies. Hah takie porównanie. Odwiedziłam mnóstwo blogów i napisałam pewnie z 20 komentarzy dziś, wiec wybacz za błędy. Każdy je popełnia. To jeden z pierwszych blogów o innej tematyce niż Leonetta, który czytam i komentuje na bieżąco. Jesteś extra! #MellPodWrażeniem
    Ah, były sexy i po sexach. Hah, Benowi się imiona popstrykały, dobre. Nagle Mal go zainteresowała, ciekawe...
    Będę tu oczywiście lukać i wypatrywać next'a.
    Ludzie, 6 kom to nie dużo. Sama bym Ci tyle napisała, ale zapewnie to się nie będzie liczyć. Heheszki. Dobra uciekam. Pozdro dla Cb.
    Uściski.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny :*
    Prosiłaś żebym w padła, to w padłam
    Tak jak napisałam rozdział jest cudowny :*
    Pozdrawiam Best Holidays
    PS. Kiedyś Dove Verdas

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio notka , wogule całkiem inny pomysł na opowiadanie nie mogę się doczekać następnej części

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :*
    Właśnie tu weszłam i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba.
    Ogólnie wszystkie blogi, które czytam głównie skupiają się na Leonettcie, a ten nie, ale i tak będę czytać.
    Bardzo podoba mi się twój pomysł i jestem ciekawa, jak potoczy się akcja.
    Szkoda, że rozdział taki krótki :(....No ale cóż, nic na to nie poradzę.
    Prosiłaś mnie, żebym wpadła, więc jestem. Przepraszam, że musiałaś tyle czekać, ale byłam w tym poprzednim tygodniu zawalona spotkaniami, więc nie miałam czasu. Przepraszam.
    Czekam na next. Mam nadzieję, że szybko dodasz ;)
    Pozdrawiam i życzę weny <3
    Buziaki :****
    Julaa

    OdpowiedzUsuń